Veelgestelde Vragen

Bestellen

Vanwege de snelle levering en onze gepersonaliseerde artikelen is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren, echter kan je wel altijd een e-mail sturen om te kijken naar de mogelijkheden voor bijvoorbeeld eventuele aanpassingen.

Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met de juiste adresgegevens en het ordernummer. Zodra jouw bestelling is verwerkt, is het helaas niet meer mogelijk om de gegevens aan te passen.

Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per mail op het door jouw opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakketje is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track & trace link. Met deze link kan je jouw pakketje volgen tot dat deze wordt bezorgd.

Controleer voor de zekerheid even de spambox. Het kan namelijk soms gebeuren dat sommige mails in de spambox terecht komen. Toch niks ontvangen? Stuur ons even een e-mail.

Bezorgen en levering

Wanneer je op werkdagen voor 12:00 uur besteld, verwerken wij jouw bestelling dezelfde dag en ontvang je het pakketje in de meeste gevallen de volgende dag. Bestel je op vrijdag na 12:00 uur? Dan bezorgen wij jouw pakket uiterlijk maandag of dinsdag. (met uitzondering van Nationale feestdagen)

Wanneer je een bestelling plaatst vanaf €45 nemen wij de verzendkosten voor eigen rekening. Plaats jij een bestelling onder de €45 dan bedragen de verzendkosten voor Nederland, België en Duitsland €5,95.

Zodra jouw pakketje verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track & trace link waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Jouw pakketje is te volgen vanaf het moment dat de chauffeur zijn route van de dag heeft aangemeld. De track & trace link is in de meeste gevallen 12 uur nadat je deze hebt ontvangen werkzaam.

Het kan zijn dat jouw pakketje vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij raden je aan om de track & trace goed in de gaten te houden. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is zal dit zichtbaar worden gemaakt in de track & trace. Mocht je bestelling na 5 dagen nog steeds niet geleverd zijn. Stuur ons dan even een e-mail.

Wanneer je jouw bestelling hebt ontvangen en deze is niet compleet of je hebt een onjuist artikel ontvangen. Stuur ons dan even een e-mail, benoem altijd jouw ordernummer en stuur een foto van de ontvangen artikelen, zo kunnen wij jou direct helpen.

Retourneren

Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen te retourneren. Wanneer je toch niet tevreden bent of indien het product is beschadigd bij ontvangst neem dan contact met ons op, dan kunnen wij samen kijken naar een oplossing.

Voor alle artikelen die je bij ons besteld, geldt de wettelijke garantie van 30 dagen na ontvangst.

Wanneer je jouw bestelling beschadigd hebt ontvangen, willen we je vragen om hier zo snel mogelijk een foto van te maken en ons een e-mail te sturen. Stuur de foto toe met het ordernummer en wij zullen jou direct verder helpen.

Betalen & kortingscode

Om te betalen kun je gebruik maken van:

iDeal

Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank. 

Creditcard

Je kunt betalen met MasterCard, VISA of American Express.

PayPal

PayPal is een wereldwijd online betaalsysteem dat particulieren en webwinkels gebruiken. Koppel je bankrekening of creditcard en betaal binnen enkele seconden met jouw account.

Bancontact

Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen via hun eigen vertrouwde en beveiligde bankomgeving.

Klarna

Betaal je online aankopen achteraf.

SOFORT banking

Betaal gemakkelijk via bankoverboeking. Zeer populair bij onze Duitse klanten.

 

Klarna voert een kredietcheck uit en laat direct zien of jouw betaling goedgekeurd is of niet. Het kan voorkomen dat je bestelling wordt geweigerd. Helaas kunnen wij de reden van weigering niet inzien. Voor informatie over de weigering kan er contact worden opgenomen met Klarna. Wij raden je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen en te kiezen voor een andere betaalmethode.

Vóór het plaatsen van je bestelling dien je de kortingscode in te voeren. Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode achteraf nog te verrekenen.

Product informatie

Ja, de gepersonaliseerde drinkflessen zijn gemaakt van BPA vrij plastic.

Het is niet aan te raden om de gepersonaliseerde drinkflessen in de vaatwasser te plaatsen. Wij raden je aan om de drinkflessen schoon te maken met warm water en zeep. Gebruik geen bleekmiddel om de drinkfles schoon te maken, in verband met het behouden van de juiste kleuren.

Om zo snel mogelijk om de hoogte te worden gehouden van de nieuwe voorraad, raden wij je aan om je e-mailadres in te vullen bij het product onder de button 'Uitverkocht'. Zodra het product weer beschikbaar is, ontvang je direct een e-mail.